Monday, June 20, 2016

MIUI 8 China Developer ROM for Xiaomi Devices အားလံုးအတြက္ ရယူပါ






Xiaomi Devices မ်ားတြက္ MIUI 8 China Developer ROM မ်ား
Update တက္လာလို႔ အလိုရွိတဲ့သူေတြ ရယူႏိုင္ေအာင္ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။

Features မ်ားအလန္းနဲ႔ Developer Rom သည္ 
Redmi Note 3 and Redmi 2 မ်ားအပါအ၀င္ အျခားေသာ
ဖုန္းမ်ားကိုလည္း Support လုပ္ေပးႏိုင္မွာလည္းျဖစ္ပါတယ္။




MIUI 8 China Developer ROM Supported devices 
    Xiaomi Mi 2/2S, Mi 3, Mi 4, Mi 4c, Mi 4S, Mi 5, Mi Max, Mi Note, Mi Note Pro
    Redmi 1, Redmi 1S, Redmi 2, Redmi 2A, Redmi 2 Prime, Redmi 3
    Redmi Note 3G, Redmi Note 4G, Redmi Note Prime, Redmi Note 2, 

Redmi Note 3 MTK, Redmi Note 3 Qualcomm




MIUI 8 China Developer ROM Changelogs

    Brand new design
    Second space
    Support for cloning most apps
    Long screenshots
    New Calculator
    New scanner
    Shortcut menu
    Mi Lanting font
    Support for speech-to-text output in Recorder
    Special effects for video editing
    New templates for Notes
    Redesigned Task Manager
    Redesigned Gallery
    Smart menu for editing text
    Wallpaper Carousel
    All-new Battery saver
    Recognition for fraudulent messages



MIUI 8 China Developer ROM for Xiaomi Devices


ေဒါင္းေလာ့လင့္မ်ားကို တိုက္ရိုက္လင့္အတိုင္း

ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးထားပါတယ္ ေအာက္မွာရယူပါ



MIUI 8 China Developer ROM for Mi 5


MIUI 8 Fasboot ROM for Mi 5


MIUI 8 Recovery ROM for Mi 5



MIUI 8 Developer ROM for Mi Max


MIUI 8 Fastboot ROM for Mi Max


MIUI 8 Recovery ROM for Mi Max



MIUI 8 Developer ROM for Mi Max Pro


MIUI 8 Fastboot ROM for Mi Max Pro


MIUI 8 Recovery ROM for Mi Max Pro



 MIUI 8 Developer ROM for Mi Note


MIUI 8 Fasboot ROM for Mi Note


MIUI 8 Recovery ROM for Mi Note



MIUI 8 ROM for Mi Note Pro


MIUI 8 Fastboot ROM for Mi Note Pro


MIUI 8 Recovery ROM for Mi Note Pro



MIUI 8 China Developer ROM for Mi 4


MIUI 8 Fasboot ROM for Mi 4


MIUI 8 Recovery ROM for Mi 4



MIUI 8 China Developer ROM for Mi 4s


MIUI 8 Fasboot ROM for Mi 4s


MIUI 8 Recovery ROM for Mi 4s



MIUI 8 China Developer ROM for Mi 4c


MIUI 8 Fasboot ROM for Mi 4c


MIUI 8 Recovery ROM for Mi 4c



MIUI 8 China Developer ROM for Mi 3


MIUI 8 Fasboot ROM for Mi 3


MIUI 8 Recovery ROM for Mi 3



MIUI 8 China Developer ROM for Mi 2/2S


MIUI 8 Fasboot ROM for Mi 2/2s


MIUI 8 Recovery ROM for Mi 2/2s



MIUI 8 ROM for Redmi 1


MIUI 8 Recovery ROM for redmi 1



MIUI 8 ROM for Redmi 1s


MIUI 8 Fastboot ROM for redmi 1s


MIUI 8 Recovery ROM for Redmi 1s



MIUI 8 China ROM for Redmi 2


MIUI 8 Fastboot ROM for redmi 2


MIUI 8 Recovery ROM for redmi 2



MIUI 8 China ROM for Redmi 2 Prime


MIUI 8 Fastboot ROM for redmi 2 Prime


MIUI 8 Recovery ROM for redmi 2 Prime



MIUI 8 China ROM for Redmi 3


MIUI 8 Fastboot ROM for redmi 3


MIUI 8 Recovery ROM for redmi 3



MIUI 8 China ROM for Redmi 3s


MIUI 8 Fastboot ROM for redmi 3s


MIUI 8 Recovery ROM for redmi 3s



MIUI 8 China Developer ROM for Redmi Note 3G


MIUI 8 Recovery ROM for redmi note 3G



MIUI 8 China Developer ROM for Redmi Note 4G


MIUI 8 Fastboot ROM for redmi Note 4G


MIUI 8 Recovery ROM for Redmi Note 4G



MIUI 8 China Developer ROM for Redmi Note 4G Dual Sim


MIUI 8 Fastboot ROM for redmi Note 4G Dual Sim


MIUI 8 Recovery ROM for Redmi Note 4G Dual SIM



MIUI 8 China Developer ROM for Redmi Note 2


MIUI 8 Fastboot ROM for Redmi Note 2


MIUI 8 Recovery ROM for Redmi Note 2



MIUI 8 China Developer ROM for Redmi Note 3 SnapDragon


MIUI 8 Fastboot ROM for Redmi Note 3 SnapDragon


MIUI 8 Recovery ROM for Redmi Note 3 Snapdragon



MIUI 8 China Developer ROM for Redmi Note 3 MKT


MIUI 8 Fastboot ROM for redmi Note 3 MKT


MIUI 8 Recovery ROM for Redmi Note 3 MKT





Credit: www.stechguide.com




ဇူးနစ္(နည္းပညာ) 

နုိင္လင္းနည္းပညာ sharing and saving


No comments:

Post a Comment